Pa3x مشخصات و معرفی کامل

[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]
بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

امکانات جانبی

Pa3x مشخصات و معرفی کامل

بازدید: 1758
دسته بندی: مقالات,,

برجستگي هاي Pa3x

· قسمت تولید صداي RX اين دستگاه، صداي زندهتر، واقعيتر را براي شما به ارمغان ميآورد.

صداهاي پيانو كه برگرفته از دستگاه Sr-1 Stage Vintage ميباشد و همچنين در كنار آن، درامهاي زنده طبيعي با آمبيانس محيط

· حافظه داخلي جهت صداها در حجم بسيار بالا- حافظه 256MB داخلي اين دستگاه که فقط صداهاي سازهاي Pa3x را شامل ميشود (معادل 512MB ) صداهاي سازهاي مختلف را در حالتي غير معمول و شگفتانگيز ذخيره كرده تا بتواند بهترين كيفيت ممكن صدا را ارائه نمايد.

· 3كيلد قابل برنامهريزي + جوي استيك 4طرفه +ريبون كنترلر؛ همگي موجب ميشود تا نوازنده قادر باشد تكنيكهاي مختلف ساز را در اجراي خود بكارگیرد (DNC )

· ارائه شده در 2 مدل 76 كليد و 61 كليد كه هر دو قابليت Afterouch,Velocity را دارند.

· طراحی ظریف و شيك و قابل اطمینان با محفظه و كابينت آلومینیومی

· صفحه نمايش لمسي: در مدل76 كليد داراي حركت اتوماتيك ميباشد.

· رابط کاربری گرافيكی با مشخصات جدید جهت جستجو كه بتوان بطور سریع تمامی اطلاعات را بر روي دستگاه پیدا كرد.

· سیستم بلندگوي PaAS با كيفيت صداي بسيار شفاف وبدون نياز اضافي به برق – سيمرابط – و یا نگهدارنده كه بصورت اختیاری قابل نصب برروي دستگاه ميباشد .

· قابلیت بالا آمدن سریعتر (Boot) دستگاه به كمك Self-refreshing

· صداهاي پيشرفتهتر ،ريتمهاي زنده . داراي بيش از 400 ريتم بر روي خود دستگاه كه هر كدام شامل 4 وارياسيون و 4 پاساژ و يك Break به علاوه 15 بانك ريتم جهت ذخیره Favorite Style

· Guitar Mode2 جهت توليد بخش هاي گيتار بصورت زنده و طبيعيتر از قبل

· قسمت Chord Sequencer در حال اجرا آكوريهاي نواخته شده را ضبط و مجددا اجرا ميكند.

· قابليت استفاده همزمان از 8 سري افكت و افكتهاي Master جهت استفاده ريتمها و آهنگها افكت Vintage برگرفته شده از پيانو Sv-1

· بورد جدید پردازش صدای شرکت TC-Helicon (برگرفته شده از مشخصات VoiceLive2 ) به همراه افكتهاي فوق حرفهاي

· تنظيمات خودكار صدا: دارای قسمتپردازش مهندسي صوت مجازي که بطور اتوماتيك بهترين تنظيم هاي مربوط به EQ/Compressor /Gate را بر روي صداي ورودي اعمال ميكند.

· داراي ابزارهاي Mastering نهايي صدا از شركت MaxxAudio

· MP3/MIDI Player جدید با قابلیت حذف صدای خواننده

· سازگاری پیشرفته در حالت پخش MP3/ MIDI و نمایش ترانههاي آنها به صورت گرافيكی

· قابلیت تشخیص اتوماتيك آکورد از روي فایل MP3 و ارسال آن به قسمت پردازشگر صداي خواننده

· صداهای پیشرفته سازگار با فرمت General MIDI

· نمایش کاراکتر ها و حروف بصورت گرافيكی و پیشرفته (به استثنای زبانهای شرقی كه دارای رسم الخط نسخ هستند)

Pa3x

شركت KORG تا كنون بهترين و برترين سازندهكيبوردهاي بينظير بوده است و هزاران نوازنده و آهنگساز و موزيسين در تمام دنيا از امكانات بينظير KORG بهره گرفتهاند و از كاركردن با چنين دستگاههايي،بسيار هيجان زده شدهاند و با قدرت هاي جادويي جديد و با تركيب با امكاناتي كه از قبل هم بر روي دستگاههاي KORG موجود بوده، هم اينك با استفاده از تكنولوژيRX قويترين محصول روز KORG توليد گرديده است.

این مروارید درخشان دنياي موسیقی، همان Pa3x است!

ارائه شده در2 مدل

محصول Pa3xدر دو نوع 61 كليد و 76 كليد توليد شده است. مدل 76 كليد از امكانات اضافهتري همچون صفحهنمايش متحرک به نسبت مدل 61 كليد برخوردار است. البته هر2 مدل ارائه شده دارای قابلیت هايي از قبیل After touch Velocity Key on/off هستند و نوازندگان از سطح مبتدی تا پیشرفته را راضی نگاه ميدارد.

نگاه اول

به کمک استعداد طراحان صنعتی اروپا ، این بار طراحی دستگاه Pa3x با بدنه آلومینیومی و صفحه اينترفيس گرافيكی به گونه‌‌اي طراحی شده تا ظاهر بسیار شیک و ظریف به همراه سادگی كار براي نوازندهرا فراهم سازد .

نحوه طراحی دكمهها و ولومها به گونهاي انجام شده تا هرگونه اجرايی را به راحتی امكانپذير سازد.

با استفاده از صفحه نمایش گرافيكی، با طراحی جدید توانایی برقراری ارتباط هرچه بهتر و سادهتر را به نوازنده ميدهد. صفحهنمايش به گونهاي طراحی شده تا با استفاده از یک نوار ابزار، اکثر كاراييها و امکانات مهم و پر کاربرد را به سادگی در اختیار نوازنده قرار دهد. قسمت جستجوی پیشرفته این دستگاه نوازنده را قادر میسازد تا به راحتی هر آنچه را كه در ارتباط با یک اجرای موسیقی زنده نیاز دارد، پیدا و انتخاب نماید. مدل 76 کلید این دستگاه علاوه بر این امکانات، مجهز به صفحه نمایش متحرک نیز ميباشد.

بلندگو های مانیتور PaAS

بلندگو های سري PaAS با کیفیت بسیار بالای پخش صدا، مناسب جهت استفاده خانگی و یا حتی به عنوان یک مانیتور صدا در یک اجرای زنده، با طراحی فوقالعاده عالی، قابلیت اتصال به دستگاه را بدون نیاز به هر گونه منبع تغذیه و یا پايه اضافی بر روی Pa3x فراهم ميآورد.

بهترین کیفیت صدا

با بهرهگيري از تکنولوژی صدای EDS (Extended Definition Synthesis ) دستگاه Pa3x صداهای جدید خود را به استفاده کنندگان عرضه ميدارد. فن آوری RX (Real Experience) و DNC (Defined Nuance Control ) صداهای قدرتمند جدید این دستگاه را تولید ميكنند و موجب ميشوند تا نوازنده کشش نت هاي طبيعيتر، نوانسهاي بهتر و کیفیت عاليتر صدای سازهای مختلف را در اجرای خود تجربه كند. قابلیت کلید های قابل برنامه ریزي نوار كنترل تعبيه شده در قسمت زير جوي استيك و يك جوي استيك 4 طرفه همگي در کنار همديگر توانايي شگفتانگيز، اجراي دقيقتر صداي سازها را با انواع اجراي نتهای زينت مختلف به هنگام نواختن را به نوازنده ميدهد.

تقاضا براي صداهاي با كيفيتتر به همراه صنعت پيشرفته تر موسيقي امروزه، سبب شده تا طبيعي ترين صداهاي توليد شده تا كنون، بر روي اين دستگاه قرار بگيرد. وجود بيش از 1100 صداي مختلف از جمله صداي پيانوي استريو كه مكانسيم صداي طبيعي پيانو را به كمك شبيهسازي صداي رزونانس سيمهاي پيانو در حالت پدال آزاد، توليد ميكند موجب شده تا اين دستگاه داراي مجموعه صوتي برتري به نسبت تمامي هم ردههاي خود گردد. صداهاي پيانو الكتريكهاي جديد برگرفتهاز KORG SV-1 ، صداي سازههاي بادي جديد، صداهاي بر روي اين دستگاه ميباشد.

وجود بيش از 100 درام كيت با صداها وافكتهاي زندهء درام موجب ميشود تا روح زندهاي را به قسمت پخش ريتم این دستگاه اضافه کند. قابلیت تغییر هر یک از صداها از نظر فرکانس، ولوم، اکولایزر و مقدار افكت و موارد ديگر، نمونهاي از امكانات در دسترس جهت تغييرات درامكيت ميباشد.

256 مگابايت حافظه تعبيه شده بر روي دستگاه (حافظه خالي جهت استفاده از صداهاي شخصي) و قابليت افزايش اين حافظه به كمك نصب يك حافظه جانبي (به ميزان 256 مگابايت اضافي) توانايي داشتن همزمان 512 مگابايت حافظه جهت صداهاي شخصی را به نوازنده ميدهد. با بهرهگيري از سيستم جديد تعبيه شده بر روي اين دستگاه به نام Self –Refresh Memory Backup، قابليت بالا آمدن دستگاه در زماني بسيار بسيار سريعتر از نمونههاي قبلي، هم اكنون امكان پذير ميباشد.

سمپلر داخلي دستگاه هم اكنون به تكنولوژي فشرده سازي جديد (1:2 بدون اتلاف) مجهز شده است.

Pa3x قابليت Load و Import كردن سمپلهاي Wave و AIFF و همچنين سمپلهاي AKAI و قابليت Export آنها در فرمتهاي Wave و AIFF را دارد. تمامي قابليت هاي ويرايش صدا بر روي قسمت سمپلر تعبيه شده است و هم اكنون هر يك از نت‌‌هاي توانايي بكارگيري 24 اوسيلاتور را خواهند داشت.

صداهاي موجود براي MIDI General اين دستگاه بهبود چشمگيري پيدا كرده است تا فايل هاي GM را با كيفيت بسيار بهتر پخش نمايد.

صافترين افكتهاي KORG

بكارگيري افكتهاي بسيار مرغوب KORG نه تنها باعث ميشود تا صدا را صاف و هموار كند، بلكه حتي ميتواند تا با قرار گيري بر روي كانالهاي مختلف صدا بصورت مجزا اثرات بسيار جذابي را بروي صوت نهايي بوجود آورد. شركتKORG در توليد محصولات با كيفيت بالاي خود در زمينه افكتهاي استوديويي مشهور است و هم اينك Pa3x قابليت استفاده همزمان 8 افكت را برروي صدا مهيا ساخته است.

وجود بيش از 140 گونه متفاوت از افكتها از Reverb گرفته تا Delay تا افكتهاي غير معمول بروي تغييرات Vocal و افكتهاي Vintage موجود در پيانو Sv-1 همگي در Pa3x قابل استفادهاند.

پكيج Waves Audio

برخي از افكتها براي سازهايي كه در تكنوازی بكار برده ميشوند مناسب هستند در حاليكه برخي ديگر جهت استفاده نهايي بر روي مجموعهاي از صداها، كابرد دارند تا بتواند رنگ، فضا و بافت مناسبي را جهت يك قطعه موسيقي فراهم سازند. Pa3x شامل مجموعهاي از افكتها كه متعلق به شركتصنعتي Waves Audio است، ميباشد .پكيج قدرتمند Maxx Audio نصب شده بر روي Pa3x كه از آن بعنوان ابزار پردازش صداي نسل بعد ياد شده است شامل افكتهاي Maxx3tereo, MaxxTreble, MaxxEQ, Maxx Volume,MaxxBass ميشود كه باعث ميگردند تا با اجراي غير موازي ،صدايي بلندتر شفافتر و صافتر را در نهايت تحويل دهند.

پردازشگر صداي Tc-Helicon

شركت KoRG زمان طولاني است كه با بزرگترین شركت توليد كننده پردازنده Vocal در دنيا يعني شركت Tc-Helicon همكاري و تعامل نزديك دارد. بهمين منظور دور از ذهن نيست كه قسمت پردازنده صداي خواننده در دستگاه Pa3x از همكاري با Tc-Helicon بهرهگرفته باشد.

به كمك مشخصات جديد بكار رفته و همچنين الگوريتمهاي نوين در پردازش صدا Tc-Helicon اين اطمينان خطر را به نوازنده Pa3x ميدهد كه صداي خواننده را با بالاترين كيفيت ممكن پردازش كند.

اين قسمت توانايي توليد و پردازش تا 4 صداي طبيعي و زنده بعلاوه 2 هارمونی مضاعف را دارد كه توسط كيبورد، MIDI و يا حتي ورودي MP3 قابل كنترل هستند. به كمك قسمت تشخيص آكورد از روي فايلهاي صوتي، آكوردها بصورت اتوماتيك تشخيص داده شده و به قسمت پردازنده Vocal ارسال ميشود!

و تازه 5 قسمت مجزاي ديگر براي افكت نيز وجود دارد كه شامل Reverb ،Delay،uMod و افكتهاي ويژهاي از قبيل Megaphone وHard tune است.

خصوصيت ويژه و منحصر بفرد ديگري كه در دنيای كيبوردهاي Arranger خاص و بيهمتا است، قابليت جديد Adaptive Mic اين دستگاه است. به اين شكل كه پس از اتصال ميكروفن به ورودي دستگاه با توجه به اينكه برآیندهای صوتي محيط، تنظيماتي از جمله حجم صدا، اكولايزر، كامپرسورها و ..... بصورت اتوماتيك و خودكار بر روي صداي ورودي تنظيم ميگردند.

براي حصول اطمينان از اجراي Vocal مناسب ،3 دكمه و 3 ولوم جهت كنترل ‌‍Vocal بر روي پنلاصلي دستگاه كه مهمترين عملكردهاي پردازش صدا را دارند جهت دسترسي سريع و مستقيم نصب گرديده است.

با ريتم بنوازید!

دستگاه PA3x به همراه مجموعهاي از 400 ريتم آماده از كارخانه ارائه ميشود. هر كدام از اين مجموعه بصورت محيطي كاملا طبيعي جهت اجراي بخشي از موسيقي مورد نظر شما بكار ميروند. با مجموعه عظيمي از ريتم كه در اختيار داريد قادر هستيد تا در ژانرهاي مختلف موسيقي ، آهنگ هاي دلخواه خود را بنوازید. هر ريتم شامل 4 پاساژ به همراه يك Berak ميباشد كه در حقيقت براي هر يك از Variationها يك پاساژ در نظر گرفته شده.

به كمك خصوصيت جديد بنام Auto fill شما قادر خواهيد بود تا بصورت اتوماتيك به هنگاميكه از هر كدام از Variationها به ديگري ميرويد، از اين پاساژها استفاده كنيد.

بسياري از اين ريتم ها توسط تيم صداي بينالمللي ما ساخته شده و برخي از ريتمهاي معروف گذشته نيز با صداهاي جديد بازسازي و تنظيم مجدد گرديده است . Pa3x فضايي در حدود 1200 مكان را جهت ذخيرهسازي ريتمهاي دلخواه خودتان در اختيار شما قرار ميدهد.

بعضي پارامترهاي جديد به قسمت Guitar Mode2 اضافه شده است كه باعث ميشود كانال هاي مربوط به گيتار را در ريتم، بسيار طبيعي تر و زنده تر لمس كنيد.

قسمتجديدي بنام ‌‍Chord Sequencer سبب ميگردد تا بتوانيد به هنگام اجراي زنده مجوعهاي از اكوردهي متوالي را ضبط و بلافاصله مجددا آنها را پخش نمائيد.

Player/ Sequencer

پخش كننده موسيقي دوبل Korg (XDS ) هم اكنون نه تنها فايل موسيقي معمولي را پخش ميكند ، بلكه فرمت جديد +G كه هم براي فايلهاي MP3 و هم MIDI است را نيز پشتيباني ميكند. اين فرمت داراي خاصيتي كه هم زمان با پخش موسيقي توانايي نمايش شعر ترانه را بروي صفحه نمايش LCD دستگاه دارد. به علاوه اگر دستگاه مجهز به بورد قابل نصب اختياري VIF4 باشد، هم زمان علاوه بر آنها بر روي يك مانيتور خارجي هم نشان داده خواهد شد. همچنين عملكردهاي به نام Marker وجود دارد كه با تعيين موقعيت دلخواه در يك موسيقي به سادگي ميتوان به ان قسمت مراجعه كرده و پخش اهنگ را از آنجا آغاز نمود . در كنار خصوصيات ذكر شده براي قسمت Player ميتوان از قابليت نمايش نت آهنگها نيز نام برد.

همزمان 2 فايل جداگانه MP3 و يا MIDI ميتوانند پخش شوند ، TransPose شوند، كندتر و يا تندتر اجرا شود، تكنولوژي قدرتمند حذف صداي خواننده به شما اين امكان را مي دهد تا به سادگي صداي خواننده را از روي فايلهاي MP3 برداريد و اين در حالي است كه حالت اصلي و كيفيت استريوي آهنگ مورد نظر تا حد بسيار زيادي به نسبت موارد مشابه حفظ ميگردد.

قسمت Sequencer اين دستگاه شامل 16 كانال ميباشد كه اجازه ميدهد ساخت موسيقي شما به كمك اين كانالهاي مجزا انجام شود. در كنار اين قابليت توانايي Backing Sequence نیز در روي دستگاه وجود دارد تا بتوانيد موسيقي خود را در ظرف مدت زمان اندكي ساخته و ويرايش كنيد. و در نهايت از انجا كه Pa3x بسيار هوشمندانه عمل ميكند شما قادر خواهيد بود تمامي اجراي خود را ضبط كنيد. با بهرهگيري از قسمت ‌MP3 Recorder شما ميتوانيد يك اهنگ را پخش كرده ، بر روي آن بنوازيد، بخوانيد و تمامي اينها در قالب يك فايل با فرمت MP3 ضبط خواهد شد و بر روي فلش مموري USB و يا هارديسك داخلي ( فقط مدل 76 كليد مجهز به هارديسك داخلي است؛ مدل61 كليد قابليت نصب آن را دارد ) آنرا ذخيره كنيد.

كتابچه آهنگ

با استفاده از قسمت كتابچه آهنگ كه در حقيقت يك بانك اطلاعاتي موسيقي است ، ميتوانيد آهنگهاي مورد نظر خود را بر حسب اينكه از چه ريتم، صدا Performance ... تشكيل شدهاند تنظيم و ذخيره كنيد . در يك اجراي زنده به راحتي مي توانيد اهنگ مورد نظر را جستجو سپس انتخاب كنيد و بلافاصله نواختن را آغاز نمايید .

شما ميتوانيد علاوه بر ريتم، فايل هاي MP3 و همينطور MIDI را نيز در درون كتابچه اهنگ خود لیست كرده و به سادگي جستجو، انتخاب و پخش نمائید.

حتي بيشتر از حد تصور

از تمام خصوصياتي كه در اينجا با آن آشنا شدهايد، حتي امكانات بيشتري بر روي اين دستگاه وجود دارد كه مستلزم كار كردن با آن و آشنايي دقيق تر و عميق تر با آن است Pa3x، سريعترين، قدرتمندترين، پرامكاناتترين و كاملترين Arranger ای است كه تا كنون ساخته شده است.

بشنويد تا باور كنيد!


می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394 ساعت: 4:10 منتشر شده است

برچسب ها : ,
نظرات()

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 43
کل نظرات کل نظرات : 1
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 18
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 6
آي پي ديروز آي title=پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 26
بازدید ماه بازدید ماه : 138
بازدید سال بازدید سال : 1394
بازدید کلی بازدید کلی : 418865

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.138.174.95
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

سایت رسمی عباس جوادی
سلام دوستان از اینکه به ما سر زدین متشکریم

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت رسمی عباس جوادی و آدرس abbas-javadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود